به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید در نتایج اول گوگل دیده شوید شما باید خیلی اصولی این دو مرحله در سئو و بهینه سازی سایت پشت سر بگذارید. با انجام تکنیک های سئو داخلی شما میتوانید زودتر در نتایج اول گوگل و صفحه اول گوگل دیده شوید. پس از شما می خواهم که همراه من باشید تا شما را به صورت کامل با مبحث سئو داخلی یا همان on page seo آشنا کنم. اگر واقعاً قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید و می خواهید از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید باید به فکر راه اندازی و ساخت سایت باشید. اما تا به حال فکر کردید که بعد از اینکه سایت تان را ساختید باید چه کار سئو سایت وردپرس کنید؟ بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید و ساختید باید به دنبال جذب مخاطبان هدف و کاربران تان باشید. خیلی از دوستان فکر می کنند که برای جذب مخاطبان هدف حتماً باید از روش هایی مثل تبلیغات در سایت های دیگران و یا تبلیغات گوگل استفاده کنند.
سئو سایت شرکتی
تگ H1، مهمترین هدینگ هر صفحه است و بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا نیز به صورت اتوماتیک این تگ را به کد صفحه اضافه می کنند. کدهای سایت را بررسی کرده و از اعمال این نکته اطمینان حاصل کنید. 5. از فایل های مدیا استفاده کنید. متن ها، تنها محتوای بالا بردن سئو سایت صفحه ارتقا سئو سایت نیستند. عکس ها و ویدئوها می توانند به کاهش بانس ریت سایت کمک زیادی کنند. بانس ریت و میزان زمانی که کاربر در صفحه سپری می کند از فاکتورهای رتبه بندی گوگل محسوب می شود. حداق برای یک بار هم شده، کلمه کلیدی صفحه را در تگ H2 نیز قرار دهید. عبارت کلیدی صفحه را در 100 الی 150 کلمه آغازین متن به کاربرده تا به کاربر القا کنید که بر روی صفحه درستی کلیک کرده است. گوگل در سال 2105 شروع به پنالتی کردن سایت هایی کرد که از نمایش موبایلی مناسبی برخوردار نبودند. مطمئنا این واکنش در آینده شدیدتر نیز خواهد هزینه سئو شد. ما به شما برای طراحی صحیح سایت، نوع واکنشگرا را پیشنهاد می کنیم.
برای تیتر مطالب خود از تگ های H1 استفاده کنید.
با استفاده از دو روش زیر می توانید آدرس صفحاتی که برای موتورهای جستجوگر مضر هستند را بهینه سازی کنید. استفاده از پلاگینهای وردپرس همچون PrettyLink (این پلاگین در وردپرس لینک جدید را به URL قدیمی Redirect میکند). شاید هم نخواهید که با تغییر دادن url، رتبه فعلی تان را از دست دهید. بنابراین بهترین راه این خواهد بود که فقط در url های جدید این نکته را اعمال کنید. تگ متای عنوان مطالب شما باید بین 50 الی 60 کاراکتر باشد. برای تیتر مطالب خود از تگ های H1 استفاده کنید. همچنین، از تگ های H2 و H3 برای سر فصل ها استفاده نمایید. در متنِ تگ عنوان، حداقل از یک کلمه کلیدی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید تنها 60 کاراکتر از تگِ عنوان مقالات (یا هر تعداد کاراکتری که یک صفحۀ نمایشگر 512 پیکسلی نمایش دهد) به مخاطبان نشان داده می شود. با استفاده از پلاگین هایی مانند Yoast SEO می توان به راحتی این عناوین را تنظیم نمود.
وب سایت آنها را بررسی کنید.چگونه بفهمیم که آیا قیمت سئو اعلام شده منصفانه است؟ مانند بسیاری از شرایط، زمانی که کیفیت خدمات افزایش می یابد، قیمت نیز افزایش می یابد.مهم است که قبل از تصمیم گیری، تحقیقات خود را انجام دهید. وب سایت آنها را بررسی کنید. وقتی وب سایت آنها معتبر باشد، متوجه خواهید شد که چه زمانی قیمت گذاری آژانس سئو به همان اندازه که ادعا می ترفندهای سئو سایت کند، متناسب است. به دنبال نمونه کار باشید. اگر به راحتی در سایت قابل مشاهده باشد، پس آنها به داستان موفقیت خود افتخار می کنند. در غیر این صورت، اگر برای شما سخت است که نمونه کاری از آن ها پیدا کنید، این احتمال وجود دارد که آنها در تازه وارد باشند یا چیز زیادی برای نشان سئو چیست دادن نداشته باشند. نظرات مشتریان را بررسی کنید. نظرات مشتریان در وب سایت شرکت و سایت های شخص ثالث می تواند به شما در ارزیابی آژانس کمک کند. نظرات مثبت و منفی وجود خواهد داشت، بنابراین با دقت ارزیابی کنید؛ زیرا مانند همه محصولات و خدمات، آنچه برای برخی مناسب است ممکن است برای دیگران مناسب سئو سایت شرکتی نباشد.
به عنوان یک قاعدۀ کلی این نکته را به خاطر بسپارید: در هر پُستی که در وبلاگ خود قرار می دهید، 2 یا 3 کلمه کلیدی را به مطالب قدیمی وبلاگ لینک کنید. با تکرار این روند، در مدت زمانی معین موتورهای جستجوگر مقالات شما را با کلمات کلیدی که به آنها لینک شده اند، خواهند شناخت. کلمات کلیدی نه تنها باید بخشی از Meta Title (عنوان متا) و آدرس مقالات شما باشند، بلکه باید در Meta description (توضیحات متا) مطالب اموزش سئو نیز استفاده شوند. هر چه کلمات کلیدی زودتر در متون ظاهر شوند، برای سئو مفیدتر خواهند بود. قرار گرفتن کلمات کلیدی در توضیحات متای سایت، تاثیری در سئوی سایت ندارد، اما می تواند مخاطبان را به کلیک کردن بر روی لینک سایت تان ترغیب کند. چگونه مشکلات مربوط به کلمات کلیدی در وردپرس را بر طرف کنیم؟ از پلاگین Yoast SEO برای مدیریت کلمات کلیدی خود استفاده مشاوره سئو کنید (برای وردپرس).
پشتیبانی سئو سایت
کیفیت کدنویسی سایت شما موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است. از طرف دیگر بهتر است مواردی مثل فایل robots.txt را در سایت خود بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به صورت سهوی، از دسترسی خزنده های موتورهای جستجو، جلوگیری به عمل نیاورده باشید. اگر از وردپرس استفاده میکنید، کار شما در این بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پیشفرض سازگاری بسیار خوبی با موتورهای جستجو دارد. در این زمینه برای افزایش کیفیت سایت خود و بهبود سئو میتوانید از افزونه ای مانند Yoast SEO نیز بهره بگیرید. در واقع در صورت به کارگیری وردپرس در کنار افزونه سئوی yoast بیشتر موارد عمومی مربوط به سئوی داخلی، در سایت شما به خوبی به اجرا در خواهد آمد و نیازی نیست که نگران موضوع خاصی باشید. در ادامه ما توصیه میکنیم که هرچند این روزها اکثر قالب ها از کیفیت لازم در کدنویسی بهره مند هستند اما در زمینه انتخاب قالب مناسب برای سایت خود هم دقت لازم را به خرج دهید.
ابزارهای سئو سایتTh is artic le has been created by GSA Conte nt Ge nera tor DEMO.
قیمت سئو سایت به شما کمک میکند تا به رویاهای خود برسید
افرادی که به تازگی با سئو آشنا میشوند معمولا با سوالاتی منطقی روبرو میشوند که درک اهمیت سئو و نیاز گوگل به آن را دشوار میکند. مگر نه اینکه گوگل از هوش مصنوعی بهره میبرد؟ هزاران مهندس نخبه را گرد هم آورده و سالهاست که برای بهبود الگوریتمها و ارائه بهترین پاسخ به کاربر تلاش قیمت سئو سایت میکند؟ پس چرا هنوز قادر به تشخیص محتوای ارزشمند نیست؟ چرا برای کسب جایگاه باید استانداردهای سئو را در سایت خود رعایت کنیم؟ فراموش نکنیم که؛ هدف گوگل تنها تشخیص کیفیت محتوا و اعتبار سایت نیست بلکه رتبهبندی آنها برای نمایش به کاربر نیز اهمیت بالایی دارد. صفحه اول نتایج جستجو حداکثر 10 سایت را به کاربران پیشنهاد میدهد و هر سایتی که در رتبه بالاتری باشد شانس بیشتری برای جلب توجه کاربر و افزایش بازدید خواهد داشت. وقتی از سئو صحبت میکنیم، با یک رقابت سخت و فشرده روبرو هستیم. تجربه کاربری؛ کلیدواژهای است که گوگل تاکید زیادی بر آن دارد و این تجربه تنها به کیفیت محتوا وابسته نیست.
میانبرهایی به سئو سایت که فقط عده کمی از آن اطلاع دارنداگر بهترین محتوا را هم بنویسید لازم است بعد از مدتی به آن سر بزنید و آن را بهینه سئو سایت کنید. این بهینه سازی می تواند شامل تغییراتی باشد که محتوای شما را در مقایسه با رقبا کامل تر سئو سایت تهران کند. همچنین باعث شود که در رتبههای بالاتری قرار بگیرید. با توجه به اینکه گوگل چند وقت یکبار، الگوریتمهای خود را بهروزرسانی میکند، بهینهسازی محتوا، محتوای شما را بهروز نگه میدارد. همین باعث میشود تا گوگل ارزش و اعتبار بیشتری برای شما قائل شود. نیاز نیست محتوا از صفر تولید شود، با حذف نکات غیرضروری و افزودن مطالب و لینکهای جدید به محتوا، در وقت و انرژی صرفهجویی پشتیبانی سئو سایت کنید. کاربرانی که به سایت شما وارد میشوند تا مطلبی از آن را بخوانند، ممکن است با دیدن محتوای یکنواخت، سایت را ببندند. هر چقدر هم مطالب شما مفید باشد، به ابزارهای سئو سایت آن توجهی نکنند. اضافه کردن تگهای بدنه باعث میشود تا محتوای شما سر و شکل خوبی پیدا کند. همچنین مخاطب بداند که در کجای آن باید به دنبال اطلاعات مورد نظر خود بگردد.
سئو سایت فروشگاهیحتما از این موضوع مطمئن شده و در صورتی که این طور نیست سریعا اقدام به برطرف کردن آن کنید. اگر در مقالات خود از عکس و فیلم استفاده نمی کنید باید بدانید که طعم موفقیت را نخواهید چشید. باید همواره در مطالب خود از چندین عکس استفاده کنید و در صورت نیاز نیز از ویدیو در آن بهره بگیرید. پیشنهاد ما به شما استفاده از حداقل یک عکس در هر جزیره محتوایی است. به غیر از عنوان مطلب که باید از تگ H1 برخوردار انالیز سئو سایت باشد. استفاده کنید. دقت داشته باشید که نکته مهم در استفاده از این تگ ها استفاده آن ها به ترتیب است. یعنی اگر شما در مقاله خود از تگ H2 استفاده نکرده اید نباید از تگ H3 استفاده کنید و همینطور برای تگ های بعدی نیز همین کار دوره سئو صادق است. برای نوشتن مقاله حتما کلمات کلیدی خود را مشخص کرده اید اما نکته مهم این است که از کلمات کلیدی اصلی خود در 100 تا 150 کلمه اول مقاله استفاده کنید.
اما همه سایتها بر اساس اصول سئو طراحی نمیشوند، در نتیجه باید در حین اجرای پروژه سئوی آن برای حل مشکلات فنی سایت هم کار کرد. این موضوع باعث افزایش هزینه انجام سئو میشود. در برخی موارد حتی لازم است سایت شما از ابتدا برنامهنویسی شود. موتورهای جستجو بر اساس الگوریتمهای محرمانهای که دارند سایتهای اینترنتی را رتبهبندی میکنند. این الگوریتمها بر اساس اصول خاصی طراحی شده اند. یک سئو کار سعی میکند طبق این اصول جایگاه یک سایت در موتورهای جستجو را ارتقاء دهد. تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه به تکنیک مورد استفاده در بهکارگیری این اصول مربوط سئو و طراحی سایت میشود. سئو کلاه سیاه به روشهایی برای افزایش رتبه سایت گفته میشود که بر خلاف قوانین و دستورالعملهای موتورهای جستجو است. تمام تمرکز این روش روی موتورهای جستجو است و کاربر در آن جایگاهی ندارد. برخلاف سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید طبق قوانین و دستورالعملهای موتورهای جستجو عمل می کند. در این روش بیشتر تمرکز روی مخاطب است و محتوا هم برای کاربر تولید میشود.
آیا آنها به شکلی با سئو سایت فروشگاهی محتوا درگیر شدند؟ معیارهای ارزیابی را ساده نگه دارید تا مطمئن شوید که ممیزی را سریعتر تکمیل می کنید. این تمرین باید هر 3 تا 6 ماه تکرار شود تا مطمئن شوید که استراتژی محتوای خود را به طور مداوم اصلاح می کنید. نقشههای سایت به مدیران وبسایت این امکان را میدهند که در مورد صفحاتی در سایت شما که برای خزیدن در دسترس هستند، اطلاع دهند. نقشه سایت یک فایل XML است که فهرستی از URL ها را همراه با متادیتای اضافی برای یک سایت دارد. نقشه سایت به خزنده های وب کمک می کند تا تمام صفحات وب سایت شما را شناسایی کرده و بخزند. آنها همچنین اطلاعات موتور جستجو را در مورد آخرین باری که یک صفحه تغییر کرده است و تعداد دفعات تغییر صفحه را ارائه می دهند. با پیوند دادن به وب سایت های دیگر، قابلیت اطمینان محتوای خود را بهبود می بخشید. پروتکلی که یا "http" یا "https" است که قبل از نام دامنه شما قرار دارد.
نزدیک به نیمی از کاربران موبایل، اگر سایتی در کمتر از 8 ثانیه بارگذاری نشود آن را ترک خواهند کرد. خوشحال نگهداشتن بازدیدکنندگان باعث افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری میشود. بر اساس یک اینفوگرافیک از Kissmetrics ، 58% از کاربران موبایل انتظار دارند سایتتان در موبایل سریعتر از دسکتاپ بارگذاری شود. سایتتان را بهینه کنید و از عوامل اساسی که باعث کاهش زمان بارگذاری میشوند اجتناب کنید. به سایت نگاه کنید و ببینید که آیا چیزی وجود دارد که باعث کاهش سرعت صفحه میشود. پس سعی بر آن داشته باشید که همواره از ابزارها به شکل انعطافپذیر استفاده کنید و صرفا به دنبال کسب رتبههای A در سایتهای تست سرعت نباشید. بنده پروژههای مختلف زیادی برای افزایش سرعت سایت دریافت کرده بودم ولی متاسفانه کارفرما صرفا به دنبال رتبه A هست درحالی که در بعضی پروژهها کسب رتبه A در ابزارهای آنلاین باعث کاهش سرعت آن در منطقه ایران میشود. در نظر داشته باشید که کمتر سایت بزرگی را میتوانید پیدا کنید که دارای امتیاز A در سایت های تست سرعت seo سایت سئو سایت گوگل باشد.
چیزی که همه درباره بهینه سازی موتورهای جستجو دوست ندارند و چرا
این الگوریتم ساختار کلیهی سایت هایی که در زمینهی تجارت الکترونیک فعالیت دارند را مورد بررسی قرار می دهد و آنهایی که کیفیت پایینی داشته و سایت بی ارزشی محسوب می شوند را از نتایج گوگل حذف می کند. دلیل این موضوع جلوگیری از سو استفاده و کلاه برداری برخی از سایت ها بوده است. از این رو باید به نکاتی پس از گذراندن دوره جامع آموزش سئو توجه کنید که هیچگاه به دام این الگوریتم بی رحم نیوفتید. از جمله این نکات میتوان به دارای بودن سایتتان از نماد الکترونیک اشاره کرد. توجه به تجربه کاربری و رابط کاربری از دیگر موارد مهم از دید الگوریتم گوره خر است. به طور کلی بهترین کاری که باید برای مقابله با این الگوریتم انجام دهید، راضی نگه داشتن مشتری است، هر چه مشتریان راضی تر باشند، الگوریتم گوره خر نیز از بهینه سازی موتورهای جستجو شما راضیتر است! اما در این هنگام سایت ها با مشکلی روبهرو شدند و آن هم نمایش بد آن ها در گوشی های همراه بود.
موقعیت لینک در محتوا مهم است! لینک ها ی داخلی و داخلی می توانند در سراسر متن موجود باشند، اما لینک های ابتدایی از ارزش بهینه سازی بیشتری نسبت به لینک های انتهای محتوا برخوردار هستند. یکی از نکاتی که شاید فکر کنیم از دید الگوریتم ها و موتور جستجویی که بیشتر اعمالش به صورت خودکار انجام می شود دور خواهد ماند، دیدگاهی است که درباره ی لینک داده شده خدمات سئو ثبت می کنیم. برای مثال اگر یک صفحه یا دامنه ( کلا هر لینکی که در محتو درج می کنیم) مورد انتقاد قرار دهیم، سبب کاهش ارزش آن لینک می خدمات سئو سایت شویم. اما اگر لینک داده شده با دیدگاه مثبتی از سوی ما همراه باشد، می تواند در سئوی مطلب ما نیز ترفندهای سئو سئوکار کیست تاثیر گذار باشد. عنوان لینک داده شده را با کلمات کلیدی خود گره بزنید! وجود کلمات کلیدی شما در عنوان صفحه یا لینکی که در محتوای خود درج می کنید می تواند سبب شود تا لینک دهی شما از ارزش بیشتری برخوردار باشد.
در نتیجه صفحاتی که به صورت ماهانه دستخوش تغییر میشوند هر روز توسط گوگل بررسی نمیشوند. در این بخش به صورت ساده عملکرد نقشه سایت را برای شما تشریح کردیم ولی برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله نقشه سایت چیست؟ مراجعه نمایید و اطلاعات کاملی از نحوه ساخت و معرفی آن به ابزار سئو سایت گوگل دریافت نمایید. این فایل عملکردی متضاد نقشه سایت خواهد داشت. در این فایل میتوانید دسترسی گوگل به بخش هایی از سایت خود را محدود کنید. بعنوان مثال در سایت شما صفحاتی هستند که مربوط به پروفایل کاربران هستند و شما دوست ندارید با جستجوی نام یک فرد صفحه او در سایت شما در نتایج گوگل دیده شود. این فایل به شما اجازه میدهد منابع در دسترس گوگل را بر روی سایت خود محدود نمایید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله آموزش استفاده از Robots.txt مراجعه نمایید تا راهنمای کامل آن را مشاهده کنید. ابزارهای بسیاری در سطح اینترنت پیدا میکنید که هریک از آنها برای آنالیز بخشی از سایت شما کارآمد هستند. در این مقاله ما سعی کردیم ابزارهای استاندارد که توسط خود گوگل معرفی شده اند را بررسی کنیم. برای آشنایی با ابزارهای بیشتر پیشنهاد میکنم به بخش ابزارهای سئو در سایت وبسیما مراجعه کرده و مقالات آن را مطالعه کنید.
{آیا میتوانید} A بررسی سئو سایت Professional را ببینید؟
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعرفه سئو لطفا از بررسی سئو سایت صفحه ما بخواهید.
No comments:
Post a Comment